det enda som bevisar min ungdomlighet just nu är mina turkosa naglar.

 
   
den senaste tiden har mycket förändrats. jag har börjat äta yoghurt. jag har bara köpt tantgodis. jag har börjat gilla apelsin och grapefrukt. jag ska på personalfest. och julfest.
det senaste, som är som droppen på vågen (eller vad fan det heter) är att jag börjat gilla russin. och tycker att lättglögg är för sött. RUSSIN. FÖR SÖTT?
  
åldersnoja på ingång.

tankar
Postat av: Alicia

Turkosa naglar!!

MEN kom ihåg att du sa nej till gratis öl för Harry Potters skull, det är barnasinnespoäng om något!

2009-12-04 @ 21:59:49
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0