sex dagar och 21 timmar?

var tar tiden vägen? varför kan jag inte riktigt förstå att det är nyår snart fastän jag trott att det varit 2010 hela året? och hejsanhoppsan jag liksom glömde bort bloggen helt.
  
förra veckan var det värsta jag varit med om på länge. jag jobbade mer än någonsin och drack mer än på länge. lite festival blev det där ett tag. kanske inte så konstigt att jag mådde illa, spydde och var tvungen att stanna hemma från jobbet idag?
var på mp för andra gången i lördags. blev omringad av läskiga killar på dansgolvet och två av dem tyckte att mina glasögon var så snygga. har kommit fram till att det kanske är dags att köpa nya.
  
synd bara att det inte är det enda som behöver köpas.
  
tråkig lista på vad jag vill ha/tänker köpa:
  • dator
  • glasögon
  • kompakt kamera
  • skor
  • kläder
  • smink
  • resa, boende till, i Berlin.
kul att man har så mycket cash då 

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0