första dagen på resten av ditt liv



Att komma tillbaka till jobbet upplevdes med blandade känslor.. Höll på att få panikattack på vägen dit, men dagen gick faktiskt väldigt fort.. och kändes lite som att semestern aldrig hänt (mindre kul)

har börjat planera london lite mer. känns inte lika surrealistiskt längre, vilket är bra, antar jag?
Helgen var för övrigt jättetrevlig, fastän David hade rymt till dalarna. Vet inte om jag nämnt det? mycket värdefull information idag.

Nu hade jag tänkt mig något (några?) avsnitt av sex and the city, efter det lite liftarens guide och sen borde jag vara redo att sova. Så god natttttttt, pusss

tankar
Postat av: cissi

haha vilken rolig kommentar du lämnade på min blogg :D

du akn få se mina nya kläder vilken dag som helst, supersköna är de. mm.



hur går det med liftarens? jag såg kenny begins igår, den var lite sämre än jag kom ihåg men ändå mkt bättre än vad jag kommer ihåg.

serien är fortfarande kult.

ses snart!? ja tack ) puss

2010-08-24 @ 16:12:13
URL: http://karamanjaka.blogg.se/
Postat av: cissi

ps. himla fin bild du har algt upp i inlägget också. lite klurig.

men follow me grejen här nere till vänster vara också fin!

2010-08-24 @ 16:13:40

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0