hej då



är väldigt oorganiserad, antagligen efter om jag skulle ha ett tidsschema och aningen för lite koll över huvud taget, men jag hoppas att jag klarar mig i alla fall.
Är aningen nervös för att väskan är för tung och för det här med att åka nattbuss till flygbussen och sen flyg. mycket som kan gå fel och bli försenat. Inte minst nattbussen som har en förmåga att låta bli att dyka upp ibland. får bara hoppas att det flyter på bra..

Men hur som helst, ha det så bra så länge så hörs vi på tisdag (kanske) och om vi har tur så har jag massa fina bilder och äckligt underbara minnen att dela med mig av. puss.



PS. Glömde säga, jag drev bara om glasögonen i förra inlägget. Drar fortfarande runt med mina mesglajer som vanligt, ehe .. DS.


tankar
Postat av: Jacqueline

Hare snorkul i Berlin. Önskade man kunde fülja med men...jobbet är thooo zeriuz for dath.

2010-08-05 @ 01:31:50
URL: http://jacquelineserena.blogg.se/
Postat av: janni

du borde faktiskt ses nån gång. en flaska rom, två paket cigg, picknickmacka och en filt.. skulle sitta fint

2010-08-05 @ 10:55:20
URL: http://jannihellerup.blogspot.com

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0