hej igen

så här är det, jag är försoffad. allt jag gör är att virka, kolla film, läsa bloggar och träffa nån människa lite då och då.
det är ungefär allt det jag saknat när jag inte hade tid till något, för si sådär fyra veckor sen. och nu när jag är mitt uppe i det så måste jag medge att det kanske inte riktigt är allt jag förväntade mig.
det är inte själva sysslorna som är ostimulerande, mer känslan som slår mig när dagen passerat och jag inte kan sätta fingret på en enda sak jag uträttat eller åstadkommit.

hur som helst, så är den här tiden slut.
på måndag är det jag som går till hemköp igen.
(om inte, mot förmodan, jag skulle börja arbeta på vagabond och mina tider på hemköp skulle ordna sig och allt annat skulle fixa sig genom att ängeln Gabriel nedstiger till vårat ödmjuka vattenklot vi kallar jorden, ungefär)

tankar
Postat av: Nadja

Schysst. Vilken vagabond isf?

2010-08-21 @ 16:21:22
Postat av: Lizelott

Skön blogg du har!!

Kramiz

2010-08-22 @ 20:44:54
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0