carolina undviker att sitt-sova

ibland läser jag bloggar. nyss läste jag tildes blogg. hon tog upp ett problem som jag ofta tänker över. hon skriver att hon börjat gilla blekrosa, men att det verkligen inte är henne. (vill ni fatta får ni läsa själva, jag är trött och tänker inte sitta här och dalta) 
i alla fall. jag gillar massa saker, men som jag ändå känner att nej, det är inte jag. man kanske borde släppa det? om man gillar det så borde man väl kunna få det att funka?
om man inte kan ha eller göra saker på grund av att det inte är "jag" är det kanske ens uppfattning av vad "jag" är som är fel, och inte det man gillar?
äh, jag vet inte. jag skulle nog inte passa i blekrosa iof. kanske dags att sova och sluta svamla? ja.
   
   
en till grej, det här är inget påhopp på tilde, men det förstår man om man läser inlägget (hennes inlägg)

tankar
Postat av: tilde

Haha tycker iofs exakt samma sak. Man borde börja köpa saker som bara "inte är jag", haha undra hur man skulle se ut då.

2010-01-10 @ 14:22:42
URL: http://trilla.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0