"jag lyssnar på tystnaden så länge"

[David+Bellemère+7.jpg][David+Bellemère....jpg][David+Bellemère6a00e54ef9645388340120a5921088970b-800wi.jpg][David+Bellemère+78.jpg]
   
alla bilder är inte lika stora, det ser liksom inte bra ut rent layout mässigt osv, men vem fan bryr sig egentligen? det är ju bara min passion i livet. bilderna är ju bara ungefär underbara, så jag hoppas det är okej.
  
i övrigt så verkar allas världar liksom rasa samman, medan min mest stagnerat. allt jag känner för just nu är att lämna tillbaka skor som jag köpt (som inte alls är jag, men jag sket i det. Sen kom jag fram till att jag tycker inte ens att de är fina) dricka vin och prata med goda vänner, kanske gråta, kanske sjunga eller bara sitta. annars så skulle jag mycket väl kunna tänka mig att sitta i davids soffa och titta på film och äta alldeles för mycket godis. men inte lika mycket som igår, för då var jag nära att spy. så så är det.
 

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0