outhärdlig smärta är hyffsat outhärdligt

jag tar tillbaka det där om tråkigt sjuk. jag är inte ett dugg tråkigt sjuk. jag är jobbigt sjuk. skitsjuk sug kuk, typ.
det där locket i örat visade sig vara öroninflammation, och jag tjöt hela natten för att det gjorde så ont. 
nu äter jag penicillin men inte är det mkt bättre för det. 
och jag har tydligen halsfluss också, men den verkade vara på väg att gå över. skönt att den kunde passera ganska obemärkt. alltid nått.
  
nu ska jag sätta mig och sova. sånt sysslar jag med. ligger jag så gör det ondare i örat, så sitta är det enda som hjälper något. jag har sån förbannad tur när jag är sjuk. eller?
   
   
för övrigt skulle mamma gissa min vikt idag, 55kg trodde hon att jag vägde. ska jag ta det som en komplimang?

tankar
Postat av: Alicia

Man vadåååå? Dödssjuk är ju inte ens mysigt :( :(

2010-01-09 @ 16:14:18
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0