vad hände?


sitter i sängen och kom fram till att det skulle varoit fint att ha haft hårboll här nu.. ibland kan jag sakna den där katten.

Mycket har hänt känns det som. idag fick jag ta ett årsavgörande beslut, om jag skulle gå konstskola i höst eller inte. men jag tackade nej och sparade därmed 47.000 kr. var och såg sex & the city med david igår. den var så dålig att jag knappt kunde titta. har köpt knivar till min syster i present för en halv förmögenhet känns det som, och låtit bli att städa hemma (och jobbat hela veckan) ..
så nu sitter jag här och dricker te i ett kaos och tänkte kolla avsnitt på första säsongen av sex&the city för att läka de själsliga såren som uppstod igår .. imorn är det fredag, hej då.

tankar
Postat av: felicia

VIlken söt liten kisse! Usch det låter dyrt, men jag antar att jag kommer få lägga ut en del jag med eftersom det förmodligen väntar privatskoleår för mig med. Varför tackade du nej? Vill du bara skjuta lite på det och gå senare?



Då vet jag att den var så dålig. Så behöver jag inte bekymra mig om att ta mig tid att se den.

2010-07-02 @ 23:34:25
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0