alltså

jag har fått för mig att jag vill åka på solsemester. jag vet inte, är det konstigt?
jag tänker mig själv glida runt i långklänning och solbrillor, dricka färskpressad juice och gå runt på skitvarma gator och kolla turistsmycken. liksom bara chilla och inte göra så mycket alls. det låter väl inte fel?

tankar
Postat av: Alicia

Svaaar: Jamen asså åååh jag hann ju som sagt bara författa ett halvt sms innan trafiken släppte och då var det bara att trycka på Skicka Ej och se om vi skulle hinna eller ej - vilket vi gjorde så jag hade ingen anledning att skriva färdigt och skickelicka.

Och namnförkortningarna är för att jag insett att min familj kanske inte vill vara lika officiella som jag. Vet att det blir krångligt men det är ju inte så ofta jag skriver om så många av dem på samma gång. Du får anstränga dig!

2010-06-03 @ 14:02:11
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/
Postat av: Novembersara.

SV: Små lägenheter kan jag förstå att dom bygger, men utan dusch liksom? HAHA, så roligt egentligen!

2010-06-03 @ 23:58:25
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: felicia

Det låter helt fantastiskt! Jag ska ju snart iväg själv. Har du någon speciell plats du vill besöka hellre än någon annan?

2010-06-04 @ 00:03:45
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: cissi

jag vill! jag är fett på att åka, mmm. till ngn luugnt ställe utan massa festande ungdomar. gud jag börjar bli gammal och jag är inte ens tjugo. UHUH. puss!

p.s. jag gilalr din bloggdesign, jag vill att du gör en header åt mig, tack. puss

2010-06-04 @ 13:05:44

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0