min kopp

min fula kopp som jag fick av mamma för ett tag sen var inte bara härligt osmaklig utan också helt kass tydligen. jag skulle dricka te en morgon och helt plötsligt spricker den och det är te över hela bänken.
väldigt tråkigt för jag gillade den koppen.
men osentimental som jag är har jag köpt en ny kopp för 2 kr på erikshjälpen. den är lagom gräslig sådär, så jag är nöjd. men den står i diskmaskinen nu..

tankar
Postat av: Alicia

Haha alltså fiskkoppen.. Fast det där i glaset ser också gräsligt ut - som sån där fågelmat med kokosnötsfett och frön som man gjorde i lågstadiet. Schysst frulle.



Erikshjälpen igår eller? Vi hade ju kunnat sagt hej! Jag var där och köpte en klänning (hör och häpna) och böcker och två skivor och ramar mhmm riktig fynddag.

2010-06-06 @ 13:59:32
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/
Postat av: janni

svar: hahah taggad tjeje asså. jag vill också ta studenten igen! nästa år ska jag fixa en egen studen för alla som vill göra om det.



haha parweekend låter ju sååå töntigt. vad hade du tänkt då? vi är helt luspanka vi nu när vi lagt allt vi äger och har i lägenheter :(

det vi skulle ha råd med är en helt i tanto typ ;P

2010-06-06 @ 14:50:32
URL: http://jannihellerup.blogspot.com
Postat av: felicia

Haha! Hoppas du satsade på en riktig solid mugg den här gången! Men vad är det i glaset? Ser onekligen spännande ut...

2010-06-06 @ 20:46:41
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0