om någon skulle undra vad jag gör just nu så kommer nu en upplysning

jag pysslar med min lampa och lyssnar på josé gonzales. (ja alltså, precis innan jag tog fram datorn. nu uppdaterar jag och lyssnar på josé gonzales)

tankar
Postat av: Anonym

Fan vad coolt! Hejaheja

2010-06-22 @ 14:23:46
Postat av: Alicia

Du har ju kommit flera centimeter nu! Blir häftigt men jag vill se live! Tycker inte det är helt fel med det röda heller, men kom på att du hade ju kunnat spraymåla den eller nåt istället för att pilla? Jajjä och fågeln är ful för att jag glömde bort att tänka på vad jag gjorde och så scannade jag in och upptäckte att jag gjort vingen helt flippad. MEN nu målar jag en kaffeservis för att kompensera. Och dricker eftermiddagskaffe för det behöver jag uppenbarligen.

2010-06-22 @ 14:48:32
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0