återvinningsdag i hornstull

I går var förresten väldigt trevligt. gick och drack vin och whiskey på fridhem. träffade bland andra jacqueline, marton, rille och jesper, vilket inte är varje helg.
drack inte mycket men vaknade lite förvånat upp med huvudvärk. men jag och david tog oss till hornstull ändå, mötte tim och gick runt och kollade på gamla saker. träffade ungefär hundra människor man kände och några miljoner som trängdes med antingen barnvagnar eller hundar (stor loppis i typ hela hornstull idag). alltså väldigt mkt folk. men kom hem med en plåtlåda jag har stoppat mina smycken i och en alldeles ny väckarklocka som tickar ihärdigt. väldigt ihärdigt. men fint grön är den och ringa kan den tydligen också. vet dock inte hur man stänger av ringandet men det får bli en gåta till morgonbitti.
sov sött

tankar
Postat av: felicia

Åh, men nu får du mig att rodna! Snälla du.



Vad vackra bilder du tar.

2010-05-31 @ 14:02:35
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: matilda

men alltså sluta, det här var ju en av dom finaste bloggarna jag sett på länge. är det du som tar alla superfina bilder?

2010-05-31 @ 21:32:55
URL: http://kallhudochspets.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0