att jobba med arbetskläder

bilder från stockholm streetstyle och mr.newton

 

arbetskläderna förstör mitt liv lite. för när jag inte klär på mig för att byta om efter en halvtimme (när jag är ledig) får jag abstinens, och att klä mig bra blir jätteviktigt. det resuterar i att jag ofta kommer sent bland annat. men sen blir det liksom aldrig så roligt som man ville klä sig i allafall ..
(och det leder till att jag gör av med alla mina pengar på att handla kläder som jag en aldrig har tillfälle att bära)

tankar
Postat av: Alicia

Haha den kan få vara kvar bara för att den var så vimsig. Men det jag tröttnat på är "tack, visst är den fin" eller "tack för din kommentar" eller "kul att du gillade det" - helt efterblivet. Har raderat sånt hela tiden och nu tänkte jag att jag skulle skriva ut att jag gör det så folk inte behöver anstränga sig. Menne får se hur det blir, lär formulera om och sådär.

Men såna här kommentarer som visserligen inte har någonting med inlägget att göra men som är som ett av våra flippade samtal är väl lite charmiga (går in under kategori 'Intressant'?) och kanske får vara kvar.

Och du behöver inte skämmas för att du inte ringer, jag har just kommit hem från grannarna och är så hungrig att jag kunde käka upp datorn så jag lär sitta och äta ändå och då skulle du inte höra vad jag sa. Så.



Och jag gillar elefanten! Fast du gillar elefanter mer än jag gör så jag gillar fågeln bäst.

2010-05-25 @ 18:27:01
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0