05.02



har seriöst åkt nattbuss i över en timme, när hände det sist liksom? satt med sju sovande pojkar i kring mig och kände mig fett tung som inte satt och däckade. allt är verkligen energidryckens förtjänst, helt sjukt vad jag är såld på den. jag är verkligen tjejen som jobbade och var ute igår, gick upp vid tjugo över nio i morse, stressade åter till jobbet, jobbade hela dagen för att sen åka direkt till cissi och börja igen. allt på endast 2 power king. tung, visst?
sen (nu) får jag dessutom för mig att jag ska titta på weeds, mailar med en tatuerare och bestämmer datum för tatuering och gör en skev bild i photoshop där mitt ben ser ut som något omänskligt och bokstäverna är pixliga. haha, förbryllas lite över hur störd jag är. kanske har något med de antal drinkar jag druckit i kväll, eller så är allt bussens fel. hybris av att vara den enda vaken bland alla coola kids? borde tagit en taxi.


ikväll var i vilket fall väldigt trevligt. körde "jag har aldrig" i sann teenage-anda. men med en man i sällskapet för en gångs skull, en erfarenhet. (Julius kom hem och verkade vara aningen rund om fötterna, men rolig)

imorn ska jag duscha och försöka bli normal. om jag känner för det, det är ju ganska tråkigt.
fortsättning följer ..

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0