lite av dagens slutsatser:

  • marc har dåligt inflytande på mig. lista är påbörjad.
  • vill ha en man som är snygg, stark men inte biffig, gillar att fota (mig), kreativ, har humor och är fin. han får gärna vara robert pattinson.
  • kladdkaka utan ägg och bakpulver smakar faktiskt gott.
  • mina "klasskamrater" är trevliga.
  • jag är dum.
  • ett mynt skulle vara en fin tatuering.
  • photo booth bilder är väldigt bekvämt.
  • alicia ska fota mig. (hon har ingen vild, omoralisk och snygg man att fota, och jag ingen vild, omoralisk och snygg man som fotar mig, vi tar det närmaste vi har)
  • pengar är ett svårt begrepp. ett stort problem rent teoretiskt.
  • kameror är opraktiskt tunga.
  • sjukt alternativt med en sidecut.
  • jag har gått och blivit halvt alternativ. blir nog för mkt med en sidecut.
  • svårt jobbigt att plocka fram en symaskin.
  • listor är dagens grej.

tankar
Postat av: Malin

Listor är det absolut bästa som finns.

2010-10-14 @ 00:12:06
URL: http://kristallendenfina.blogg.se/
Postat av: Alicia

JAG HAR VISST EN OND OCH OMORALISK MÖRK OCH MYSTISK MYCKET STILIG MAN ATT FOTOGRAFERA! Vi har ju 96% chans på varann, jag måste bara FÅ TID över för honom..



Men jag kan fota dig också.

Och jag gillar mynt mer än glödlampa!

2010-10-14 @ 11:28:54
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0