tisdags var ingen dag då jag skulle fixa allt.


men det var en dag att tänka över livet och allt såntdär djupt som man liksom är tvungen till ibland.


känns som allt händer just nu och har typ hundra järn i elden men ändå inget. men har iaf kommit på idéer till tavlor, (hur det nu ska gå att försöka måla seriöst), brickor som jag styrt så att det kan gå att genomföra, har ringt min far (kors i taket), sökt jobb och är en allmänt upptagen och viktig människa. känns bra.
men kunde kanske väntat med att fucka upp bloggen tills jag har tid att fixa den. men det är ju faktiskt bara en blogg.
så ta er, igår var en helt störd dag, ska försöka hitta mitt förstånd samtidigt som jag kanske faktiskt städar lite? låter bra? JA

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0