vad var det ni inte skulle påminna mig om?

En av tre bilder jag tog i london.

ja, jag hatar mig själv lite idag.
igår gick bra tills jag helt plötsligt blev kalasfull. vet inte vad som hände?
kom hem nån gång (när? vet inte), åt mackor tills jag typ inte orkade tugga, och sov. inte länge.
höll på att komma försent i vanlig ordning då jag är ganska märklig när jag sover.
kom ihåg tanken, "shit, jag har ju börjat. nej, jag börjar inte sju." sen funderade jag över när jag började jobbet, men kom inte fram till något så sov lite till. tills jag insåg att jag skulle var tvungen att gå 10 min senare.


svar ja, dagen har präglats av huvudvärk. och ja, jag däckade strax efter jag kom hem och vaknade vid 20.40, allt i perfekt ordning för ännu en sömnlös natt och för att lyckas försova mig imorn också.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0