livet flyter inte alls på särskilt bra just nu.

har absolut inga pengar och vet inte vart de tagit vägen. trött på jobbet så jag kan dö. bor på två ställen och kan inte hitta nånting. känns som att allt liksom bara rinner ur händerna på mig. det kliar i händerna för att jag har sån lust att göra kreativa saker, men känner mig så stressad i själen så vet inte vad jag ska ta mig till. kan inte jobba kvar på jobbet men vet inte ens vad jag vill ha för annat. just nu önskar jag bara att jag kunde låta bli att kliva upp imorn. David ska tydligen till Berlin nu också och jag skulle så gärna träffa honom innan, (vem vet när han kommer hem igen) men han verkar inte alls vara redo så vågar inte höra av mig. förlåt, men är inte världens mest peppade människa. ungefär raka motsatsen faktiskt.
god natt.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0