SKITPISS

Fick nys om om ett jobb som ateljéassistent och blev intresserad, satt och skrev mail i evigheter till jag kände mig nöjd, skickar mailet och inser att jag inte bifogat arbetsprover eller skrivit nån referens. moget.
så skickade ett till mail. fixade arbetsprover i ps, och var sjukt nöjd över att faktiskt ha gjort nånting duktigt idag.
typ en timme senare får jag mailet "tack för din ansökan carolina, men vi har valt att gå vidare med andra ansökningar"
vad är det för skit liksom? harom en pinne i röven eller?
jag ville så gärna skriva tillbaka typ, "eh, okej, tycker synd om er för jag är bäst. Hoppas ni avlider." typ
men jag gjorde inte det, som tur var. kanske.
men men..
de verkade ganska stiffa ändå. men iaf, vet nån nått jobb som skulle passa mig eller? jag lovar att jag inte tror att folk har en pinne i röven jämt, men deras hemsida var så stiff bara.. typ..
var tvungen att göra ett cleant mönster bara för att hävda mig. fast det blev inte så bra. dålig dag.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0