mitt i allt och inget

  
inte för att vara tjatig, men det känns inte riktigt bra. 
jag börjar för det första fundera på om min mor kan ha rätt, jag kanske inte har så bra värden. jag äter ju trots allt mest godis, och så fort jag blir lite ledig så blir jag sjuk. har haft feber nu på min ledigs helg. typiskt otur.
sen har jag kommit fram till att jag kanske har sån där prestationsångest när det gäller sk. skapande. jag hade ju tänkt söka någonstans till hösten men har inte skapat något att söka med. 
sen vet jag inte ens vad jag vill göra längre. jag vet inte vilka skolor jag vill söka till, vet inte varför, eller vad jag håller på med alls faktiskt.
det jag vet är mitt schema i några veckor framöver. jag sitter och tittar i min kalender och får ångest. jag vill inte det här, jag vill ha ut mer av mina dagar. allt jag gör är att jobba och äta. det är inte min grej.
   
  
så, vad jag har kommit fram till är att jag ska börja äta bättre, sånt man ska äta. bönor och sånt. väldigt ospännande men så svårt kan det ju inte vara.
sen så behöver jag ju faktiskt inte börja i skolan i år heller. jag kan ju faktiskt hitta på något annat med mitt liv tills jag vet lite mer.
att åka bort har jag hört är bra från flera håll. jag tror jag ska satsa på det. vet inte vart och med vem, men det skulle vara fint. se världen lite, få lite nya perspektiv kanske.
sen ska jag nog byta jobb nån gång också. inte bara för att det gör mig försoffad och allt sånt, men det är ju verkligen inte vad jag vill och  jag är ju inte bra på det heller. 
  
förlåt för uppsatsen. ses när jag är frisk?

tankar
Postat av: Jackie

Låter bra Carolina :)

2010-02-08 @ 10:49:30
URL: http://jacquelineserena.blogg.se/
Postat av: Alicia

Bra! Sunda slutsatser. Låter bra. Mycket bra. Åk inte för långt bort för länge bara, det är så jobbigt. Men bli frisk och sök bättre jobb eller var arbetslös med mig (två dryga veckor kvar). Och börja skapa på bekväm nivå. Det gjorde jag igår. Jag gjorde en drake av aluminiumfolie. Den blev hemskt fin och alla var imponerade, då får man beröm och så känner man sig så väldigt estetiskt. Sen rättsomdetär målar du som Dalí fast inte lika slarvigt. Jag vet nog. Bli frisk nu för jag vill äta semlor. Puss

2010-02-08 @ 14:57:59
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0