när man talar om nötskal

bild på skor från topshop, bild av kvinna av helena manzano, glasögon ?
  
eftersom jag är jag har jag köpt ett par för små skor, då de var på rean. 
men eftersom jag är jag har jag hittat några jag fastnat för på riktigt strax efter. så nu är problemet löst, hoppas jag. jag har alltså köpt skorna på bilden över internet och de borde komma i slutet på nästa vecka typ?
om de passar och är som de ser ut så borde det vara lugnt. förutom att jag slängt bort 300kr och har ett par skor stående här hemma som ingen någonsin kommer använda. men de har ju sällskap av fler par i alla fall, så de behöver inte känna sig ensamma.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0