värdelös, helt värdelös

 

 

den här dagen har gått mig på nerverna. jag hatar den här dagen. jag har gjort-ingenting. åstadkommit-ingenting. känt-ingenting. skitdag. jag är så jävla bitter på bristen av inspiration. 

mitt huvud har varit bortdomnat hela dan, bara för att jag knarkar så mycket nu för tiden, och jag har varit så sjukt rastlös och så bitter. orkade inte ens kolla på tv. skitdag.

men nu tänker jag sova, sen tänker jag vakna vid kl.4 när david stapplar in efter en antagligen jobbig bussfärd på den ökända nattbussen.

note to myself-

GLÖM FÖR I HELVETTE INTE ATT TA HAND OM DITT LIV och kanske göra något utav det?

den som lever får se.

 


tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0