Så här är det.

Det blev tyst här. I två veckor.
Idag är det dags att bryta tystnaden.

Det här har hänt:
  • massor
  • massor
  • massor.

bland annat har vi blivit av med lägenheten.
så i två veckor har vi gått i ovisshet om vart vi ska bo.
tills igår.

Marc har fått förstahandskontrakt på en fyra i Husby.
Så det blir ett fyrmannakollektiv bestående av Marc, Linus, Eddie och Carolina.

Då ska jag blogga. Förhoppningsvis inte bara gnälla.


Men jag är som jag är och kan inte riktigt tro på det innan alla papper är skrivna och allt är helt klart. Men det borde gå vägen.

Ska bara hitta nånstans att sova och göra av mina grejer tills det är inflyttning i april. WÖWÖWÖÖWÖWÖÖÖÖ



tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0