om hur livet flyter utan att visa resten av världen exakt vad man håller på med och lite om pressen på att livet ska gå så bra.



känner lite att rubriken kanske lovar för mycket.
har egentligen inte så mycket att säga, har i stort sett bara gjort arbetsprover den senaste tiden. har hunnit söka till medieskolan, berghs och beckmans. trots tiden jag lagt ner har jag inte direkt lyckats med några på riktgt, men det är så jag gör. Annars går livet bra. Jag trivs i lägenheten och jobbet är som vanligt. kanske lite mindre jobbigt nu när det är ljusare.
Kom in på medieskolan, men vet inte riktigt om det är värt att gå där. Då skulle jag ju hellre kunna söka ett nytt jobb som ligger närmre hem, jobba fett mycket, tjäna feta cash som jag hamstrar och söka Beckmans på riktigt nästa år. Med på riktigt så menar jag att inte göra arbetsprover på en vecka .. Men det var kul ändå, en upplevelse. Att vara så stressad och så upptagen alltså. Lärde mig en del om mig själv. På riktigt.

Det här med att blogga känns lite dumt. Onödigt på något vis, i alla fall när man inte har något att säga. Känns som att man borde ha en handling liksom. Ska fundera på det, återkommer.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0