förkylningstider



sitter ensam hemma och lyssnar på debussy.
dricker te och försöker bli av med en nyvunnen förkylning som kom alldeles opassande.
det är ju tänkt att jag ska gadda mig idag, lite random. kör nog ändå.. Det är en trevlig människa vid namn Arvid, om jag inte minns helt fel som visade sig göra jättefina grejer. Sa för typ ett år sen när jag träffade honom på en fest att han skulle göra något på mig, sen har det inte blivit av. då kan man ju inte banga pga halsont och snuva, väl? ..

känner typ för att klä upp mig i fina nya kläder och gå på sofistikerad fest idag. det var länge sen.. mingla bland läderfåtöljer och sippa på en drya. Det har aldrig hänt.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0