håller man på att bli vuxen om man vaknar 7.15 två dagar i rad?

Känns som att man håller på att bli vuxen.. hemska tanke.


Begrundar fenomenet vår och kom fram till att den är ganska härlig. Men varje gång den kommer tillbaka såhär med allt ljus som man nästan trodde man drömt ihop, gator dränkta i grus som dammar, tallar som retas med grönt och balkongdörren på vid gavel, så kommer den där känslan som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av.
Den är asbra och jätteläskig.
Vet inte vad jag känner. Det är lite som rädslan för att ramla och skrapa upp knäna i gruset när man skulle åka inlines den där första gången varje år. Märkligt.


Jag har börjat skissa lite smått. Allt jag ritar slutar med könsorgan tillslut. Vad betyder det?
Kan inte lägga upp bilder längre. datorn har kukat ur.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0