första december

igår satt jag och skrev ner recept på julgodis hela kvällen typ. 
efter i kväll så jobbar jag inte förän lördag kväll. ska bli skönt, 
är inge bra på det här med jobb, blir så outhärdligt trött. 
hittade typ världens mest spännande recept på mintknappar.
ska försöka börja baka lite i veckan (hade jobbiga drömmar 
om att mamma bestämde sig för att fira jul den 19 ist och jag
 inte hade gjort något och det var då den 18, osv, så 
misstänker att jag är rädd för att det blir stressigt om jag 
börjar försent) dessutom är det mysigt. 
  
recept hittade jag här, om någon är sugen.
nu ska jag snart till jobbetttttttt

tankar
Postat av: Alicia

Men då kanske vi kan ses för jag har inga föreläsningar den här veckan eftersom alla tentapluggar. Jag har sett Halvblodsprinsen två ggr men jag kan se den igen, och så har vi ju bio att gå på. Och jag behöver baka. Okej?

2009-12-01 @ 16:21:20
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0