sitter på fejan och kollar bilder

  
  
  
  
  
  
   
  
  
alla bilder är snodda från facebook, och på alla bilder har jag så fruktansvärt kul. det är nästan sorgligt kul.
  
1. I berlin, på mysigaste cafét någonsin.
2. På ace, aspackad och skitroad. man kan inte ha sådär kul på ace längre. (man sätter inte sin fot på ace längre)
3. Nyår. mat. 
4. Studentskiva. skrattar nu högt åt marc i min hatt. fint.
5. Jag och cissi en eftermiddag hos cissi. Alicia är fotograf och jag skrattar mer än jag någonsin gjort i hela livet den dagen.
6. studenten. 
7. stenfulla i en trappa i hundra år. jag och alicia slår rekord i att vara dåliga hjälpredor/fotografer?
8. firade Bålmans födelsedag. går hem i sommarnatten.
9. håkan på grönan. 14 igen
  
förlåt för den oviktiga infon. men jag antar att det är för att det närmar sig nyår som jag tycker det är kul.

tankar
Postat av: Alicia

Jag älskar att hjälpredebilden är så fruktansvärt full att när jag tittar på den känns det som om jag är full nu för inte kan man vara sådär skev i verkligheten? Måste se syner. Hur många fingrar? Okej.

2009-12-18 @ 11:53:27
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0