typiskt

  
satt här i min stillhet och ritade alldeles nyss.
  
  
jag tyckte det gick hyfsat bra.
tänk vad bra med sekretär, tänkte jag.
  
  
tills jag tittade på bilden framifrån. Har suttit och ritat i något konstigt sorts perspektiv. 
nästan en timme bortkastad bara för att min fåtölj är alldeles för låg och jag inte ser vad jag håller på med. bra, carolina .. 

tankar
Postat av: Alicia

Jag brukar (brukade) göra samma sak (när jag ritade en gång i tiden för hundra år sen). Allt känns mycket bättre sett snett underifrån och väldigt fel rakt framifrån. Men jag tycker inte du ska gnälla för teckningen är sjukt bra ändå och sjukt hur man verkligen ser att det är du. Du är så duktig!

2009-12-18 @ 11:51:27
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0