"killar är efterblivna, varför började jag ens?"

var med cissi idag. cissi som från början var lesbian eller liknande men som chockade oss alla och föll för en kille, som hon nu lever helylle liv med. som det ser ut i alla fall, men hon har säkert inte tappat sina okristna manér för det. men det har ju faktiskt inte vi att göra med, så det kanske är dags att sluta spekulera? 
Vill någon desperat veta mer så kan ni ju läsa hennes blogg.
I alla fall .. Jag tappade tråden. återkommer .. ehe

tankar
Postat av: Cissi

HAHAHAHA ser att du blivit inspirerad ;) helyllelivet, tror jag dör. Tyvärr så kanske inte min blogg avslöjar mkt mer men tack för länken ;) och headern lyckades du ju fixa kalasbra ju. Tänk vad lite tid med mig kan göra ;)

2009-11-25 @ 12:41:39
URL: http://karamanjaka.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0