3200 kr senare

kom jag hem med en ny väska, två klänningar, en bh, silikondroppar till håret, ett armband, två ringar och ett fräschare hår. det var väl bra jobbat?
men det roliga är ju inte slut än, för i kväll blir det ironman. hohoho
(men min huvudvärk håller i sig om än lite i skymundan. jag har själv diagnosticerat det som spänningshuvudvärk. men det måste ju lite robert downey jr. kunna råda bot på. för när man ser honom släpper ju allt ..)

tankar
Postat av: Alicia

ÅÅÅÅH FINASTE INLÄGGET NÅGONSIN ALLT SLÄPPER JA DET GÖR DET JAG VILL ATT DET SKA VARA IKVÄLL NU HURRAAAAAAAA!!!!!!!

2010-04-28 @ 11:38:25
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/
Postat av: systra di

hmm, så spänningshuvudvärk.. Varför inte komma till mig som utb massageterapeut??? En tanke bara..

2010-05-07 @ 11:50:36

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0