pust




Nu har jag tagit det enorma steget att laddat in bilderna från Berlin till datorn och jag känner mig lite mentalt utmattad. David tjatar om att jag ska lägga upp bilder på facebook, men det är strax över 300st och jag vet inte riktigt var jag ska börja.
Att bara se bilderna gör mig typ virrig. Fem dagar är väl egentligen inte så mycket men kändes som längre och jag blev liksom så hemma där att det känns konstigt att de där byggnaderna på bilderna inte finns utanför fönstret.
För att inte tala om att allt är så mycket dyrare här, och folk sitter inte utanför kiosker och dricker öl och spelar spel, ingen öl i kiosken på hörnet och ingen croissant till frukost.

Lite tomt, med andra ord.

tankar
Postat av: David

du kan ladda upp dem som en batch om du gör det genom Facebook importer för iPhoto

2010-08-10 @ 19:28:30
Postat av: Alicia

Hahaha välkommen till min värld. Har fortfarande bara rensat fjärde dagen från lägret. Folk har ingen förståelse för den kreativa processen.

Jag vill också ha croissant till frukost fast jag ätit typ ett helt paket Keso. Vi kan flytta, det är lugnt.

2010-08-11 @ 12:33:20
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0