känner mig som någon i en actionspäckad tjejfilm, fast precis i början av filmen..

(bild från google för att sätta känslan)
    
sitter i min stora rutiga skjorta, mina glasögon och känner mig ganska snygg. knappar på min dator i mörkret, det är alldeles tyst förutom mitt knapprande, och jag ska snart sova. 
dagen har varit trevlig, har sprungit runt med fyra tjejkompisar, fikat och typ sånt tjejigt (som jag liksom aldrig gör annars).
  
låter det inte som en början på en 80-tals tjejfilm? förutom det i parentesen då.
 
känns som en.  men inte för den delen dåligt, ganska kul.
  
(idag sa jag att cissi var det minst gulliga kompis jag har. men jag måste nog ta tillbaka det. hon är nog ganska gullig, men jag väljer nog att se hennes andra sidor mer, för de är mer lika mig. (gullig är nog det ord som beskriver mig minst av allt typ))
   
det som beskriver det här inlägget mest av allt är nog osammanhängande. (eller parentesfullt)

tankar
Postat av: Cissi

Haha du är också gullig ditt nöt. Vilka sidor är vi mer lika på? Cp och en konstant känsla av fylla? ;) Puss

2010-02-03 @ 09:14:51

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0