tänk om

tänk om jag blivit döv på ena örat? det känns seriöst så. det är helt stumt, de bara stängdes av. en dam berättade för mig för ett tag sen att hon var ett öronbarn när hon var liten, sen en dag så poff, la örat av och hon hörde inte mer på det örat. det gör ont i alla fall. sjukt ont. jag måste nog försöka sova bort det här. 
sen när jag är frisk, oavsett om jag är döv eller inte (hoppas för i helvette att jag inte är döv) så har jag tänkt att det är dags för mig att börja planera över vad jag ska göra med min framtid. åtminstone den närmaste framtiden. nånstans måste man ju innan man dör. eller blir döv. tills dess, sov gott och dröm fina drömmar.
   
  
(random bild för att fylla ut lite)

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0