hej

alicias foto


för att det har varit så fint väder och för att jag har haft fullt upp i helgen och för att jag jobbat så mycket annars så har bloggen uppenbarligen fått lida. Men jag hoppas ändå att ingen dött utan uppdatering och kanske gått ut i solen i stället.
livet går bra. har haft en som det känns minisemester hos alicia som (kors i taket) är ensam hemma.
vi har gjort massor av saker i Dumbledores ära och det känns som att jag varit borta en vecka, på ett bra sätt.
och för att jag var så full i fredags (tydligen) och bakis på lördagen så glömde jag kameran hemma. sån är jag.
(men ska bättra mig när jag så småningom får tid över)

nu ska jag äta upp mina jordgubabr i glass innan all glass är smält. och titta på sex and the city. såklart. hejsssssssss

tankar
Postat av: felicia

Åh, jag tycker det är tillåtet med lite ledigt från bloggen. Man måste passa på nu.



Hm, jag ska förmodligen läsa något kulturprogram. I göteborg ser det ut att bli. Treårig med olika inriktningar, sen är det tänkt att jag ska utbilda mig vidare till något inom reklam. Och du? Vad hittar du på?

2010-07-06 @ 16:24:31
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0