så det kan bli

Jag har semester men blir ändå inte så mycket vettig uppdatering. Inte av någon speciell orsak, tar mig liksom aldrig för bara, och har inte varit sugen.
Men idag var den första dagen fylld med det jag längtat efter så mycket, ingenting-tid.
Började dagen med äta frukost, virka och titta på film i sängen, det var en prövning för simultanförmågan. Sen gick jag på promenad med Tessie, lagade mat och tittade på lite mer film.
Jag har varit duktig och kollat upp saker till Berlinresan, planerat lite packning och lite allt möjligt. Sen, lite från ingenstans så kom de där små tranorna på bilderna ovan till.  Och det var väl ungefär idag (fast jag gick såklart ut med Tessie fler gånger). Det är synd att dagar är så korta..

tankar
Postat av: Alicia

Åh sådär ska jag ha det på måndag! Asfint blev det med fåglarna och ljuset. Och titta burken!

2010-08-01 @ 00:21:31
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0