barndomskexen har förått mig







jag mår så sjukt illa i dag att jag var tvungen att sjukanmäla mig till jobbet.
jag vet inte riktigt vad som är grejen. åt räko igår men det gjorde david också, men han är inte dålig.
har dragit slutsatsen att det måste vara rånen jag köpte. vaniljrån, som hämtat direkt ur barndomen. nej,
kan inte sitta mer vid datorn nu. måste lägga mig ner.
bjuder på en bildbomd av Lina Scheynius för Urban Outfitters. turkosa ögonlock kanske skulle vara nått?

tankar
Postat av: Malin

Fina bilder! Nej men alltså, jag bor ju i Göteborg. Så himla kasst. Hoppas det är bra, eller, det lär det väl vara

2010-06-02 @ 20:35:14
URL: http://mrswolf.blogg.se/
Postat av: sara

svar: tack! mina glasögon är av märket Nordlys och bågarna kostar ca 800 på synsam. kul att du gillar dem :)

2010-06-02 @ 22:31:59
URL: http://cleavage.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0