en dag med alicia

foto: alicia sivertsson

var med alicia idag och låg på hennes gräsmatta. pratade om kalas, mustascher, lapptäcken och Dumbledore bland annat. kom fram till vad vi borde göra ungefär i tid med att det var dags för mig att åka hem.
men det var såklart väldigt trevligt ändå. och idag har jag ätit tre bullar och två tallrikar glass med jordgubbar om någon undrar.

tankar
Postat av: Malin

fin bild!

2010-06-24 @ 19:25:34
URL: http://krumelurpillret.blogspot.com
Postat av: Alicia

Jamen du fick till det! Fast det var inte de där bilderna som var problemet - utan de första som jag gillade kompositionen i men inte färgerna. Jajajaja kan inte bli bra jämt.



Ska hälsa också att på frontpagen är det ramar runt alla bilder, här på permalänken är det runt alla utom fågeln och Mitt-namn-är-Carolina.

2010-06-25 @ 20:38:39
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0