hallå, i stugan

vet inte om mitt förra inlägg blev publicerat? var i dalarna med ett mobilt internet som var .. ja, lite si sådär.
men nu är jag hemma från möss, kossor och höns till min sekretär och dator.
men wow för sommar. så fint.


tankar
Postat av: David

daaaaaaaaalarna är vårat landskap

siljan är våran sjö

älska skölden blå och vit

hela mora luktar skit

vi är leksingar till dagen då vi dör

2010-06-27 @ 19:37:09
Postat av: Alicia

Men gud vad mysigt! Fast jag är glad att du är hemma. Klarar inte att ha dig så långt bort liksom.

2010-06-27 @ 19:41:03
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

hittade en äldre kommentar jag inte svarat på, så jag svarar nu, haha =) okej.-. vad har du för kamera då? haha, jag har funderat på en vanlig eller mac , men mac är så dyr, och det känns svårt att lära sig dom...men det är det kanske inte?

2010-06-28 @ 00:39:33
URL: http://jenniferolofssson.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0