jag har överlevt

jag lever och mår ganska bra förutom min ständiga huvudvärk.
och här är min klocka som jag köpte i söndags för 67 riksdaler. min mamma kunde inte förstå att jag gett så mycket pengar för den. hon har väl kanske lite andra prioriteringar.

tankar
Postat av: matilda

det är samma med min mammma. men den här klockan var ju definitivt värd 67 kronor, om inte mer. gamla klockor är fantastiska.



sv: oh nej, det är inte självklart enligt mig i alla fall! i så fall tycker jag att dina egna bilder håller lika hög standard som dom du lånar.

tack för berömmet! än så länge syr jag bara åt mig själv, men har ambitioner att börja sy åt andra så småningom. just den klänningen tex har blivit väldigt uppskattad, så jag har några planer om att kanske börja ta beställningar och så, men det vet jag inte ännu. måste kolla hur stor efterfrågan det är i så fall!

2010-06-03 @ 19:23:25
URL: http://kallhudochspets.blogg.se/
Postat av: felicia

Ja, självklart ka jag visa lampan. Jag vet inte om jag tar det nu, eller när vi monterat upp den i Portugal.



DU har så fint här, jag är alldeles kär. Helt min smak. Fast du gör det många gånger bättre!

2010-06-03 @ 23:49:54
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Peter

fin blogg med vackra bilder!

2010-06-04 @ 18:15:53

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0