söndagsfunderingar

(klicka på bilden för källa)




borde faktiskt börja pyssla mer.
det kluriga är väl kanske att komma fram till vad det är man vill göra. blev i alla fall jättesugen på att göra sånna här som ovan. men då måste jag ju se till att hitta mitt origami häfte som har varit förvunnet i en evighet..

(och införskaffa fint papper och pärlor, men det är ju petitesser ..ehe)


sitter för övrigt på min lediga dag och önskar att jag hade mer tid över. lite som ungrare som pratar om annan god mat när de gör middag?

tankar
Postat av: Alicia

Jag är grym på att pyssla mmhmm så länge det involverar snygga män. Vi kan komma på manspyssel och pyssla ännu mer.

Origami kan mina bröder (HAHAHA) så du kan ju be dem om hjälp.



Och nu är här fint för du har blivit av med ramen runt fågeln och Carolinan. Bravissimo!



Vad gäller Bloglovin'bilden är det fortfarande samma fula. Fett med skumt. Du har gått in och tryck på "uppdatera visningsbild" antar jag? Vet inte vad det är fråga om..

2010-06-13 @ 15:25:28
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0