att komma till insikt

om jag hade brytt mig tillräckligt och inte kritiserat mig själv till döds och bara nöjt mig med det bästa och försökt för mycket hade jag kanske haft typ en otrolig blogg och kanske tj'nat pengar och kanske gjort något så långsökt med de där pengarna som de föreställer sig i willys reklamerna och kanske hade mitt liv varit helt annorlunda
och om man bara skaffar lite insikt och lär sig se det bra i det man själv gör och vad man kan göra kanske man faktiskt skulle ta sig i kragen och lyckas med någonting
om man skulle sluta tro på andras omdömen kanske man skulle släppa myten om att man skapar storartad konst genom att offra sin hälsa och sitt liv och ägna sig helhjärtat åt konsten, för som ola salo har sagt (något sånär) ur ett skit liv kommer bara skit
(ja, jag är full igen)

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0