arbetsprover

arbetsproverna till nyckelviks är inlämnade och nu ska man bara sitta och vänta på att få bekräftat att man inte kommer in, men känns rätt bra ändå på ngt vis. känner inte att jag kunde ha presterat så mkt bättre just nu. Och nu, snart, kan jag satsa på att byta jobb, flytta hemifrån eller vad som helst egentligen. och jag har fått tillbaka lite av kreativiteten också, den var efterlängtad.
det här var en av de obligatoriska uppgifterna att skapa en logga för ett jeansmärke som skulle heta reverse. nu kan man ju lägga upp det utan att vara rädd att nån snor min briljanta idé, öhö
nu kanske man skulle sova, men några idéer om nya "designen"?

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0