att somna bara sådär.

tiden går så sjukt snabbt. i måndags frågade jag lars på jobbet vad han skulle göra i helgen, och han tyckte jag var lagom med i tidsförloppet. jag sa att det är ju ändå måndag, så snart är det ju helg. jag hade fullkomligt rätt.


i onsdags var jag och träffade lite peeps från berghs på Obaren. drack fyra öl mellan åtta och ett, typ (?). när jag drack det sista efter att ha dansat så slant det till. blev skitkonstig. mådde illa, såg ingenting och typ somnade vart jag än var. sharon och anna hjälpte mig ut, sharon tvingade i mig två koppar kaffe, men jag somnade ändå. misstänker någon sorts drog i min lilla slatt. helt orealistiskt, kan inte riktigt greppa det.
men men. ingen katastrof ägde rum och vi lärde oss vår läxa, inga glas obevakade. så så är det.



imorn blir det dubstep med sharon. men ska jobba innan, så dags att få mig min skönhetssömn. kan behövas ..

tankar
Postat av: M

En viss kille fick ju bära hem sin flickvän från blackmoon i thailand pga drinkdrog.. Det var kul.

Sjukt att hon ville träff mig igen sen.. höhöh

2010-11-29 @ 22:40:34
URL: http://geota.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0