förresten



vi hade typ världens skönaste snubbe som föreläste igår. william easton hette han. jag vet inte riktigt vad han gjorde eller vad han sa, men han fick mig så taggad på livet. blev lite kär i honom. en sån man ska jag gifta  mig med, sen ska vi göra allt man kan i livet och lite till. blev taggad på att leva liksom.
han var typ den enda på kursen som inte berättade vad han hade gjort, antagligen för att han redan lyckats, typ. och hitttar inget på internet heller .. men ritade en arme av tuttkrigare istället. det var väl kul? haha


idag ska jag till marc och försöka vara kreativ. har lurat med mig anna från berghs också, hon verkar lite skräckslagen (haha) men det blir nog bra.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0