kvällskursen är över ..

här är mitt slutprojekt, typ.
vi fick i uppgift att göra om cash. antingen bara utseendet eller hela betalsystemet.
jag gjorde anti-pengar, skapade för att få folk att hata pengar. de är opraktiska, går sönder lätt, jätte små/stora, och finns bara i de här valörerna och en trashad enkrona som gör folk illa för att det ska bli så jobbigt som möjligt.

Det är skönt att projekten är slut så man kan slappna av och känna sig ledig, men fasiken vad tråkigt att kursen är över. alla människor man precis börjat lära känna och skolan som man precis hittat micros i. typiskt..

tankar
Postat av: felicia

Det här är ju jättesnyggt! Jag förstår verkligen, även om jag tycket det är väldigt kul att gå foto så är det jobbigt med massa stora projekt hela tiden. Och så känns det som jag knappt hinner andas ut innan det är dags för nästa. Kul att du träffat folk! Jag har faktiskt varit dålig på att lära känna människor på mina kurser...

2010-11-21 @ 20:16:57
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0