tjolululuuu



Jag skulle vilja säga att livet leker, men jag vågar inte riktigt.
Men såhär är det iaf:

o projektet börjar närma sig sitt slut, likaså Berghs kursen - inte lika kul, men iaf. Trodde aldrig jag skulle få ihop något men börjar se ljuset i tunneln, så att säga.

o Imorgon ska jag se Harry Potter och träffa Alicia.

o Är typ frisk, vilket betyder öl imorn. Hoppas bara att folk inte bangar.

o Verkar som att jag ska flytta hemifrån. I alla fall på prov. Sjukt kul (och skönt) hursom.

o Har snackat med en kille som har ett band som jag kanske ska hjälpa med grafiska saker. Alltid kul, kan ju iaf försöka. Trots hetsen och paniken så gillar jag projekt. Skönt att tvinga sig vara kreativ.

o Ska tatuera mig på lördag.


Märker att jag garderar mig med allt jag skriver. "öl, om folk inte bangar" "flytta hemifrån, på prov". vågar nog inte vara glad förän det händer på riktigt. Man ska inte ropa hej innan man kommit över älven, eller vad tusan man säger. typiskt mig. börjar känna mig som mig själv igen (också bra).
men nu måste jag ju för tusan sova.



update: har varit jättejobbig mot tatueraren tror jag. känner mig hemsk. dissade hans skiss helt typ.. så får se om det blir nån tatuering, han kanske är urless på mig, haha

tankar
Postat av: Annika

hahaha så himla kul bild!

Skulle uppskatta om du kunde rösta på oss i en tävling:

https://mostinvincible.com/286

Om du röstar så får du en permanent länk!

Det tar bara någon sekund att rösta!

Tack så mycket!

2010-11-17 @ 12:43:38
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0