att vara vuxen

den här dagen har varit ganska märklig. jag har glömt självklara saker hela dagen, och saker som "hur länge lever en krokodil, och hur fort växer den?" har gått runt i huvudet och gjort mig smärre förvirrad.
Delade mina tankar med lite kollegor och de undrade lite förvirrat om jag hade en krokodil i badkaret jag oroade mig för. Hoppas inte att de ringer djurskyddsföreningen.
annars så har jag varit väldigt duktig och tackat nej till två erbjudanden om öl. tänkte att nångång kanske man ska sova, och börjar ju trots allt sju i morgon bitti.
vuxet av mig, inte sant?

gym igår och förnuft idag, det där med ett sunt leverne kanske är något för mig ändå?
nu går jag kanske till brorsan och kollar idol.

tankar

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0