tatueringar och funderingar



trodde jag kommit på vad jag ville tatuera förut.
kom på under en fika med cissi på string att en väckarklocka i nacken var så himla jag. sen träffade jag Alicia som sa att hon hade sagt att hon sett en snubbe med massa fula tatueringar, varav en var en väckarklocka på huvudet. jag hade sagt att det lät fett coolt. sen uppenbarligen förträngt det och kommit på det två dagar senare i tron om att det var min idé. typsikt.
ville inte erkänna det först, men det var liksom inte lika kul idé då längre.
konstigt hur vi människor fungerar.


sen kom jag med en ny idé, mkt mer jag. så nu känns det bättre. jag ska självklart ha en glödlampa i nacken (nånstans). mkt bra, mkt jag. då har man alltid en idé på lager.
så om någon har sagt något om en tatuering om en glödlampa till mig nångång så var snäll att inte dela med er av det, jag är för nöjd för att bli besviken. har hittat en tatuerare jag vill ska göra den också.. ska bara få tag på honom. wiie

tankar
Postat av: Alicia

Sorry I ruined yer clock Mr!



Har en bekant som har ett kretskort i nacken. Ni borde bli industrivänner.

2010-10-12 @ 11:22:48
URL: http://aliciasivert.blogspot.com/

säg vad du känner här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bara för att vi vill finnas till

RSS 2.0